پيام مادر چهار شهيد به زنان مسلمان بحرين در محضر رهبر انقلاب

 

پيام مادر چهار شهيد به زنان مسلمان بحرين در محضر رهبر انقلاب


پيام مادر چهار شهيد به زنان مسلمان بحرين در محضر رهبر انقلاببه گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه‌اي، صدها نفر از بانوان فرهيخته‌ي كشور، صبح امروز و در آستانه ايام ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با رهبر انقلاب ديدار كردند و در ابتداي اين ديدار  ، مادر 4 شهيد و همسر شهيد سيدحمزه سجاديان، به جايگاه آمده و در پيامي كه همسر يكي از فرزندان شهيدش قرائت كرد، با يادآوري مصائب خود در دوران دفاع مقدس به زنان مسلمان منطقه، به خصوص زنان بحريني، آن‌ها را به ايستادگي در مسير خداوند متعال فراخواند.

متن پیام + دانلود فایل صوتی در ادامه...

پیام مادر چهار شهید به زنان مسلمان بحرین

صدها نفر از بانوان فرهیخته‌ی كشور، صبح امروز و در آستانه ایام ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با رهبر انقلاب دیدار كردند. در ابتدای این دیدار ده نفر از بانوان حاضر در جمع، در سخنانی به موضوعات مختلف حوزه‌ی زنان پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه كردند.
در دقایق پایانی سخنان مدعوین، مادر 4 شهید و همسر شهید سیدحمزه سجادیان، به جایگاه آمد و در پیامی كه همسر یكی از فرزندان شهیدش قرائت كرد، با یادآوری مصائب خود در دوران دفاع مقدس به زنان مسلمان منطقه، به خصوص زنان بحرینی، آن‌ها را به ایستادگی در مسیر خداوند متعال فراخواند.
متن پیام به شرح زیر است و صوت پیام را نیز می‌توانید از اینجا بشنوید:






بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله علی ما انعمه و له شكر علی ما الهم.
سپاس و ستایش خداوند را بخاطر نعمتهایی كه بخشید و آن را شكر بخاطر آنچه كه الهام كرد. سلام بر پیامبر رحمت و دختر گرامی‌شان حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) مادر یازده ستاره درخشان آسمان امامت و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن روحی له فداه و عرض سلام به محضر رهبر عزیز و فرزانه.

و سلام بر تو ای خواهر مسلمانم! تویی كه با فریاد مشتهای گره كرده‌ات از مردان دلیر و فرزندان رشیدت حمایت می‌كنی و حلقه‌های زنجیر ظلم و ستم استكبار و شیاطین را یكی پس از دیگری نابود می‌سازی و با ایمانی محكم و قدمهایی ثابت تا نابودی شیطان بزرگ پیش می‌روی. آیا می‌دانی راهی كه تو اكنون در آن قرار داری چیست و چه قیمتی دارد؟ راه تو راه نور و سعادت و نجات است، راه حریت و آزادگی‌ست راه رسیدن به حیات طیبه است، راه خدا و راه نبوت است و این بسیار گران‌بها و با ارزش است. شنیده‌ام شیطان صفتان به به مسجد و مدرسه و خانه و كاشانه‌ات یورش می‌برند و وجود پاكتان را به خاك و خون می‌كشند و عزیزانتان را به شهادت می‌رسانند، نگران نباش كه خدا با شماست
.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12516/smpf.jpg


من حلیمه هستم. نام من حلیمه است. از خانواده‌ی من همسرم سید حمزه و چهار فرزندم سید كاظم، سید داوود، سید كریم و سید قاسم سجادیان به شهادت رسیده‌اند. هر بار كه خبر شهادت فرزندانم را می‌آوردند در حالی كه اشك شوق بر چهره‌ام بود و رو می‌پوشاندم تا مبادا دشمن شاد شود، دلم آرام بود و خوشحال بودم از اینكه خداوند متعال شهادت را نصیب خانواده‌ام نمود و هرگز فراموش نمی‌كنم آن روزی كه خبر شهادت همسرم را به من دادند، وجودم پر از حسرت و اندوه شد، چرا كه از قافله عشق جاماندم.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/12516/smpl.jpg
و اما شنیده‌ام در بحرین، كه دلهای شما لبریز از عشق علی و فاطمه است، دشمن اسلحه‌اش را به قلب شما نشانه رفته است، اما بدانید راه شما راه خدا و راه خدا راه پیروزی است و ما با دعایمان شما را حمایت میكنیم.

والسلام علیكم و رحمه الله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 2 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب